Hoe fix ik deze java error?

Hallo allemaal,

Ik probeer minecraft te open maar als ik in een server of een wereld ga gaat de het spel terug naar de launcher en komt er een error in txt bestand in de minecraft map (zie link).
Ik heb van alles geprobeerd, java opnieuw installeren, andere versie van java installeren, minecraft opnieuw installeren, compatibiliteits modus. Maar niets helpt. Hoe kan ik deze error fixen?

Alvast bedankt!

Link met de error:
http://pastebin.com/Cqt7q11W

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het probleem zit in je (Intel) display driver (van je videokaart). Dat kun je zien aan de crashdump, waar ig75icd64.dll wordt genoemd. Je kunt kijken of er een nieuwe versie van deze driver is, en ook OpenGL drivers voor deze kaart zoeken. Maar misschien heb je al de laatste versies, en dan is dit een lastig op te lossen probleem!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van mijn jongste zoon (14 !) hoor ik dat er wel eens fouten in de servers van Minecraft zitten ... kan je dat ergens navragen? Succes!