Waarom is mijn 3g snelheid op mijn laptop traag, maar op bepaalde tijdstippen weer snel?

Ik ben 2 maanden op vakantie, en ik heb dus ook internet nodig, ik heb zo'n usb met 3g verbinding gekocht (maroc telecom) in het begin van de vakantie (09-07-2014-17-07-2014) was die nog redelijk snel (500kb/s ong) nu is dat heel veel gedaald en haal ik max. 20 kb/s , MAAR op sommige tijdstippen , zoals rond 02.00 uur (lokale tijd) is dat weer snel dat blijft zo'n 2 uurtjes en word dan weer taag.
Weet iemand hoe dit komt, ik had in het begin veel gedownload, maar nu heb ik de usb herladen (in die usb zit een simkaart) en blijft die zo traag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De snelheid is afhankelijk van de drukte op het netwerk, om 2 uur lokale tijd houden veel mensen waarschijnlijk siesta, ik heb dat in Italie ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar hoe komt het dan dat ik in het begin wel gewoon snelle verbinding had , op dezelfde tijdstippen?
Ik denk eerlijk gezegd dat het zou kunnen komen, doordat het toen Ramadan was, en er nu dus veel meer toeristen komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan ook, maar het probleem blijft hetzelfde, drukte op het netwerk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok bedankt!