Hoe heet het programma wat typt in word als je praat?

Ik bedoel niet het programma wat ingezet wordt bij invalide/verlamde mensen, maar het lijkt er wel op.
Vorig jaar was ik op een ondernemers beurs en daar vertelde iemand er over. Ik ben alleen de naam vergeten.
Voor zover ik me kan herinneren was het een headset met een programma er bij en als je dan praatte dan typt dat programma voor jou.
Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het programm Dragon bedoelt