Jazeker, daarvoor gebruik je MS Office for Mac.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En powerpoint en exel ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die horen daar ook bij. Alleen Access kun je niet voor OS X krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje wel voor je snelle reactie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens kun je ook LibreOffice overwegen. Dat is een gratis kantoorpakket dat grotendeels dezelfde functionaliteit biedt als MS Office. Scheelt toch weer wat geld.
Ik ben daarvoor naar de apple winkel zelf geweest. Als je zegt dat je dat wil, gaan zij alles voor je regelen. Je moet ook sowieso een office packet kopen (rond de 180 was die van mij) en die vind je ook in de apple winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje wel