Hoe krijg ik mijn tabbladen terug in firefox?

Firefox liep vandaag vast.
en ik sloot deze af in taakbeheer.
Toen ik firefox weer opstarte waren mijn tabbladen verdwenen......

hoe krijg ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
firefox geeft bij mij de laatste tijd wel vaker problemen met tabbladen bewaren, dus ik probeer ze nu altijd in de bladwijzerbalk te zetten als ik ze wil bewaren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk bij de geschiedenis

Antwoorden (2)

Klik op Extra, en kies voor Opties. Daar is de tweede mogelijkheid Tabbladen. Zet een vinkje in de eerste optie: Nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad. Sluit af met OK.

Heb je die balk niet meer waar Extra bij staat, klik dan met de rechter muisknop op een lege plek boven het internetadres. En vink dan Menubalk aan.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn probleem is dat mijn tabbladen die ik open had staan weg zijn een 15 tabladen. De wil ik graag terug halen.
Amadea
9 jaar geleden
Na een onverwachte afsluiting krijg ik bij het opnieuw starten van Firefox vanzelf de mogelijkheid om te kiezen of ik de geopende pagina's terug wil of een nieuwe sessie wil starten. Is dat bij jou niet zo dan?
Amadea
9 jaar geleden
Wacht, door jouw reactie op het andere antwoord begin ik nu te vermoeden dat je het niet over Tabbladen maar over Bladwijzers hebt. Met Ctrl + Shift + B krijg je de lijst met alle Bladwijzers te zien. Zijn die dan verdwenen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee het gaat echt over tabbladen. die ik dus al open had staan.
Ik kreeg bij een onverwachte afsluiting dit keer dus geen optie om het te herstellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou ze terug kunnen openen vanuit de 'Geschiedenis'.
Net zoals de vorige keer dat je deze vraag stelde:

Je kan je tabbladen terughalen door het bestand sessionstore.bak terug te plaatsen naar sessionstore.js.

Als je dat niet vindt en je wil deze problemen in de toekomst vermijden: maak dan regelmatig een backup van je profielmap van firefox. Loopt firefox dan weer vast met hetzelfde probleem dan kan je eenvoudigweg de backup van de profielmap terugzetten. Je tabbladen zijn dan ook terug.