Hoe kan ik youtube filmpjes op mijn Laptop binaural/3D laten klinken?

Hallo,

Ik zat (met een koptelefoon) een filmpje te kijken dat 100% binaural opgenomen is maar die ik op mijn laptop niet in 3D/binaural krijg :(
Ik heb toen mijn Mobiele telefoon (Samsung Galaxy s1) erbij gepakt en ditzelfde filmpje (ook hier met koptelefoon) op youtube afgespeeld en kreeg hier WEL een heel mooi binaural/3D effect.

Ik heb al een hoop geprobeerd maar ik heb het nog steeds niet werkend op mijn laptop gekregen.
Op het stickertje van de laptop staat : ''Dolby HOME Theater v3''.
Verder heb ik een ''Realtek HD Audio configuratie'' Programma waar het vakje ''Surroundluidsprekers'' aangevinkt staat.

Ik weet niet of ik een driver moet updaten, zo ja welke en waar? :/

Alvast Hartelijk dank!

Groeten
Matthijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan surround instellen als je hiervoor een driver installeert, als je een Razer of Steelseries hoofdtelefoon/headset hebt kan je van hun website een driver hiervoor downloaden, normaal gezien zou je elk filmpje dat surround ondersteunt ook moeten kunnen beluisteren in surround.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

youtube heeft geen suround-sound (3d geluid) ondersteuning
dus dat is niet mogelijk