Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hey, ik heb perongeluk een programma op mn Asus computer verwijderd hoe kan ik het programma terug halen?

Hallo, ik heb een asus laptop en ik heb een programma verwijderd wat er voor zorgt dat je op Internet kan, maar ik heb het verwijderd perongeluk en kan het niet meer terug krijgen kan iemand mij helpen ?

Het logo van het programma was blauwig met een witte bootje leek het wel en er stond iets van LAN

Groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je atheros verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee maar volgens mij is dat het zelfde, tenminste is het een ondersteunend programma voor internet ? Maar hoe dowoad im dit naar die pc die geen Internet heeft ? Via usb stick ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa zet het programma gewoon op een usb stick of cd en dan kan je het op je laptop downloaden
Even het typenummer van je pc opzoeken en a.d.h. daarvan op de website van asus je netwerkdrivers ophalen (met een andere pc en de bestanden dan overzetten via bijv. usb). Als je deze weer installeert zou je weer op het netwerk moeten kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding