Welk programma moet ik in Google browser installeren zodat ik op bepaalde sites niet wordt doorgelinkt of steeds op 'Continue to image' moet klikken?

De meeste programma's die hiervoor zijn gemaakt zorgen juist voor vervelende banners en dergelijke. Google Ad block voorkomt alleen popups. Welk programma is het beste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doorlinken en ander vreemd gedrag wijst meestal op malware. Heb je al gecontroleerd of je geen malware besmetting op je pc hebt? Als je een malware besmetting hebt kan die beter worden verwijderd. Ad blockers verwijderen geen malware. Doe eens een scan met MalwareBytes https://www.malwarebytes.org/free.

Antwoorden (1)

Adblock plus blokkeert advertenties. dus ook banners en dergelijke. Als iemand expliciet vraagt om door te klikken dan kan je helaas niet anders dan gewoon klikken.

Toegevoegd na 52 seconden:
maar idd..reizen zegt het al in zijn antwoord in de reacties, het zijn vaak malafide websites die dat van je vragen.