Waarom verandert bij Office de taal steeds weer naar Engels, terwijl ik de hele tijd Nederlands als standaard taal instel?

office engels nederlands standaard

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik stoor me daar heel erg aan, want dan zegt ie dat bijna elk woord fout is.

P.S Oeps, ik heb per ongeluk de trefwoorden bij extra uitleg gezet. Excuses daarvoor.

Toegevoegd na 14 minuten:
Het ene deel is wel Nederlands en andere is Engels. Zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.2K

Antwoorden (2)

Voor Nederlands moet je een taalpakket installeren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedel je de toetsenbordtaal of de spellingcontrole taal?
FRank

Toegevoegd na 9 uur:
via bestand - opties - controle kun je de spelling controle taal goed instellen.
FRank