hoe kan ik onwisbare bestanden maken?

Meestal als ik mijn usb stick's uitleen komen deze niet meer terug. Nu heb ik er een eigenaar.txt op geplaatst maar deze kunnen ze gewoon wissen. Vandaar mijn vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt je usb stick met windows beveiligen met een wachtwoord. Google maar eens hoe dat moet dan kom je er wel uit en kan niemand de gegevens wissen.

Onuitwisbare bestanden op de USB-stick zetten is volgens mij onmogelijk. Dan zou je die bestanden op een CD/DVD moeten branden. Een USB-stick is gewoon een verwisselbaar medium en daar kun je mee lezen en schrijven.

Het is niet mogelijk. Formatteren zorgt altijd voor een lege stick. Ik zou wel een vraag terug willen stellen: wil je je USB-sticks wel uitlenen aan mensen die hem niet meer teruggeven?

Je kunt de bestanden op een server zetten.

Ik vrees dat de bedoeling van het tekstbestand is dat iedereen op slag ziet dat de stick van jou is en hem dus teruggeven? Dan gaat het moeilijk worden en kan je misschien beter je naam fysiek in de stick laten graveren. Heb je echter achteraf een discussie met iemand over of de stick van jou is of niet? Dan bestaat er wel een truukje. Zet je naam in het MBR. Niemand zal daaraan denken en die naam gaan wissen of overschrijven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100