wat betekent drafts

Drafts van emailprogramma van het net

drafts in het nederlands verwoorden

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
29.1K

Antwoorden (7)

'Concepten' is een veelgebruikte vertaling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een draft is in multinationals een veelgebruikt woord voor "voorontwerp" of de presentatie die nog moet bijgeschaafd worden. Men gebruikt zelfs dikwijks "final draft" Omdat echte top managers niet meer dan 10 min besteden aan de presentaties van hun ondergeschikten en daarom wordt elke woord te veel geschrapt in de drafts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens Follow Up (woordenschat Engels bovenbouw havo) betekent draft: concept; klad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een draft is een toevoeging aan een bericht dat meelift met het succes van dat bericht .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het woord "Drafts" bij een e-mail programma wordt in Nederlandse versies vertaald als "Concepten". Als je een e-mail hebt geschreven kun je kiezen of je deze wilt versturen of wilt bewaren. Indien je het nog niet wilt versturen, bijvoorbeeld omdat je later nog iets wilt toevoegen, dan wordt het opgeslagen als Draft/Concept Je vindt je e-mail dan ook terug in de map met deze naam. Deze e-mail kun je later weer openen en aanvullen of wijzigen en alsnog versturen of verwijderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens het woordenboek is een 'draft' een kladje, ontwerp, schets of concept

Bron : VanDale Groot woordenboek Engels-NL
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een schets of voorbeeld. Het kan ook gebruikt worden als sjabloon voor veel voorkomende documenten of e-mails.
De meeste programma's slaan na verloop van enkele minuten een nieuw aangemaakt document op in deze map als 'back-up'.