Hoe kan ik in veilige modus kaspersky of Trend (virusscanners) downloaden?

Steeds als ik het probeer te downloaden geeft hij een foutmelding aan. Hoe kan ik het toch downloaden en daarna scannen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je opgestart in de veilige modus zonder netwerkverbinding; dan wordt downloaden inderdaad wel lastig. Start even opnieuw op in de veilige modus en kies deze keer voor "met netwerkverbinding".
Overigens is het, als je nog geen anti-virus programma op je computer hebt draaien, verstandiger dit te doen op een computer die wel beschermd is. Een onbeschermde computer kan in een paar minuten al besmet zijn. Daarna even met een usb stick overzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik had wel allerlei programma´s zoals Avast ed, draaien die gaven aan dat ik virussen had, waardoor mn hele computer opnieuwe opgestart werd en er megaveel virussen in de kluis werden geplaatst en allerlei foutcodes. Daarom heb ik inderdaad opgestart in veilig modus met netwerkverbinding, en als ik hem dan in mn browser probeer te downloaden, dan geeft hij een error steeds, dat er iets mis is met de handtekening/beveiligingscode?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je al meerdere anti-virus programma's hebt draaien dan vermoed ik dat het probleem mede daarin zit. Een ant-virus programma wordt door een ander AV programma veelal als een virus gezien. De1 ziet de ander als virus enz. dit zal inderdaad leiden tot een behoorlijk aantal problemen. ik zou ze allemaal verwijderen op 1 na ( ik heb zelf zeer goede ervaringen met Avast) en daarna nog eens een scan doen. Eventueel daarna nog eens malwarebytes downloaden en draaien omdat die veel ongein eruit haalt die de meeste AV programma's niet zien. http://www.malwarebytes.org/