Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een gratis cursus voor adobe after effects vinden?

ik wil graag een beetje handig worden met adobe after effects i.v.m youtube kanaal enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Handig wordt je er alleen mee als je het zelf doet, als je een bepaald effect wilt bereiken dan zijn er genoeg tutorials die je opweg helpen als je de juiste zoektermen gebruikt. Niet gratis maar wel erg goed is Lynda.com

Toegevoegd na 7 minuten:
Let wel: De magie moet uit jouw vingers komen, daar kan geen gratis cursus iets aan veranderen/verbeteren... Door vooral zelf alles te doen en proberen bepaalt of je dit fantastische programma in de vingers wilt krijgen... Effe vluchtig een filmpje maken verwijs ik je naar windowsmovie maker, maar wil je alles uit de kast halen dan is ' this your weapon of choice' maar dat komt met een prijs... Doorzettings vermogen en talent...... Heb je geen van beide, laat AFX dan maar links liggen.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
AFX is niet zo moeilijk je moet alleen even een video over de basissen vinden, waarvan er wel honderden online staan.
Op videocopilot.net. Ook op YouTube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding