Hoe krijg ik in "Office Excel in negatieve nummer automatisch het woord "nee" "?

Toegevoegd na 8 uur:
In cel A5 staat uitkomst van berekening A4-A3. Indien deze uitkomst negatief is, dan zou het fijn zijn als in cel A5 “NEE” komt te staan, anders moet hier “JA” komen te staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
bamibal
9 jaar geleden
In dezelfde cel, of in een andere cel?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je een voorbeeld geven, het is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In cel a5: =if(A4-A3<0;"NEE";"JA")
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SUPERDESUPER, Dank voor jullie hulp, want ... nu werkt het prachtig!!!!

Het beste antwoord

=if(A1<0;"nee";A1)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je reactie was een exacter antwoord op de vraag dan dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
=if(A4-A3<0;"NEE";"JA")"