hoe kun je in Word markeringen zichtbaar laten blijven?

als ik de zoekfunctie gebruik, lichten de gezochte woorden allemaal op in de tekst. als ik echter iets doe met een die woorden, verdwijnen alle markeringen van het scherm. en moet ik opnieuw zoeken. kun je die markeringen ook vast maken zodat ze zichtbaar blijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wanneer je de tekst gaat bewerken, wordt de zoekopdracht onderbroken. Vandaar dat de markering niet meer zichtbaar is.

Wanneer je echter in het taakvenster op de pijl voor het volgende zoekresultaat klikt, ga je naar het volgende gevonden woord en worden ze weer allemaal gemarkeerd. Je kunt dit ook doen door te doen op het toetsenbord.