Word: wat is verschil tussen versiebeheer en automatische reservekopie maken?

ik maak om de tien minuten een reservekopie, maar is versiebeheer niet even gemakkelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Het grote verschil is dat je bij een reservekopie altijd de actuele versie en de kopie hebt. Bij versiebeheer bewaar je ook alle voorgaande versies en bouw je als het ware een historie op van aanpassing in een document. Het hangt van het soort document af welke aanpak het beste is.
paulus811
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een groot verschil is dat je bij automatisch een reservekopie maken heel veel schijfruimte gebruikt. Met mogelijk heel veel identieke bestanden.
Bij versiebeheer worden alleen de wijzigingen opgeslagen, en dat zal véél minder ruimte kosten. Met hetzelfde effekt, namelijk dat je alle vorige versies terug kunt halen.