hoe kan ik coupondropdown verwijderen van mijn computer?

ik heb de laatste tijd heel erg last van reclame van coupondropdown, ik heb de laatste tijd niks gedownload dus ik weet niet waar het vandaan komt. Bij extensies op chrome heb ik alles al verwijderd, ik heb adblock gedownload en ook mijn virusscanner vind geen virus, weet iemand misschien hoe ik hier vanaf kan komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het CouponDropDown virus is een browserkaper die bekend staat geïnstalleerd te worden op de grote internetbrowsers. Omdat dit niet een "normaal programma" is, is het je niet gelukt dit te verwijderen met CCleaner. CouponDropDown is ongewenste adware.

Sluit al je browsers en probeer het eerst eens met een malware-scanner, zoals het bekende Malwarebytes http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Als het niet is gelukt met Malwarebytes, dan met ADWCleaner en/of met Junkware Removal Tool. Na de verwijdering doe je ook nog voor de zekerheid een virusscan met een goede gratis virusscanner. Gebruik een virusscanner in combinatie met de standaard Windows firewall.

Let bij software downloaden en installeren altijd goed op of je geen ongewilde extra’s zoals toolbars, browsers e.d mee gaat installeren. Vaak moet je dit uitvinken bij het installeren.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het door jouw gebruikte Adblock verhelpt het niet, het verdoezelt alleen maar het gedrag van de adware. Adblock laat minder advertenties zien, maar verwijderd geen adware en je pc blijft besmet met de malware. Malwarebytes is aan te raden als eerste keus bij malware.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Malwarebytes heeft geholpen, heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je kan cc cleaner downloaden. Die schoont heel je computer op en in kun je vaak programma's verwijderen zoals deze die je niet vindt in je pc zoals je net al zij wat je allemaal gedaan hebt.

Ik vind het een super programma en bij mij heeft dit ook gewerkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het geprobeerd en helaas helpt het niet, wel een goede tip en inderdaad wel een heel fijn programma om de computer een beetje op te schonen, dus daarvoor heel erg bedankt