Kan ik een app ook op m'n computer zetten?

Ik heb geen smartfoon wel een computer.
Kan ik al die handige apps ook op m'n pc zetten?
Dit lijkt me zo handig!
http://kassa.vara.nl/actueel/dossiers/artikel/dossier/4789927/?&tx_varakassanews[dossier]=1420

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
22.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik weet dat het met Windows 8 en Apple (Mac pc) kan

Antwoorden (2)

Ja dat kan, heb je Windows 8? Dan heb je namelijk de Windows store die je op kan starten bij de tegelscherm. Als je Windows 7, xp of Vista wordt het moeilijker om apps te downloaden. Of heb je een Apple IMac? Daar weet ik het niet van.

Toegevoegd na 3 minuten:
Owja de Mac heeft wel een store, de Mac app Store Dan kan hè dus gewoon wel apps downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha precies wat ik wou zeggen!! :P Een + van mij.
Ja, dit kan. Met bluestacks kan je android op je pc laten draaien, en er vervolgens apps op installeren (niet alle apps zijn ondersteund)
Jaspro101
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met BlueStacks kun je soms (vaak) niet alle apps van Google Play installeren, ook al doen die het wel op BlueStacks. Als je BS installeert, komt er een eigen 'desktop' mee, met een stuk of wat bronnen voor apps, waaronder Play. Maar het downloaden via die laatste mislukt dus vaak. Hoe dat komt weet ik niet. De Play app zelf opnieuw installeren helpt niet. Iets anders wel:

Log met je gebruikelijke Windows browser in op je Google account, en ga dan naar Google Play. Kan gewoon op dezelfde computer als waar BS op draait. Dan kun je bij elke app kiezen voor "Installeren" (of kopen, bij betaalde apps). Daarbij moet je aangeven op welk apparaat de app moet komen. Daar zie je dan een telefoon staan, die je niet hebt. Kies die om de app op te installeren, en hij verschijnt vanzelf in BlueStacks.

Tip: zet er meteen de Dropbox App op, als je bestanden van of naar die virtuele telefoon wilt verplaatsen. Bijv. apps die je van iemand krijgt op een stick of zo.

BlueStacks doet het niet als je een te oude videokaart hebt. En ze mogen wel eens updaten naar een hogere Android versie.