hoe komt het dat ik heel vaak in beeld krijg internet exploser werkt niet meer en hoe los ik dat op?

10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat je internet explorer gebruikt. Stap over op een andere browser, installeer Google Chrome, Opera of Firefox. Probleem over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat een onzin @stippel!

Antwoorden (1)

Explorer is op het ogenblik heel onstabiel. wij hebben ook veel problemen, zorg dat je de laatste versie heb met alle updates. is het dan nog niet over denk dan eens aan firefox. heb ik erbij genomen en is goed