waar kan ik een portal met pictogrammen maken?

Ik ben ooit eens een online programma tegengekomen (gratis) waar je een mooi overzicht met pictogrammen kon maken. De pictogrammen verwezen naar een webadres. Ik heb al een tijdje gezocht maar kan het programma niet meer vinden. Ik wil onze portal (educatief, school) met tekstlinkjes vervangen door een nieuwe portal met pictogrammen. Is er iemand die deze software ahv deze omschrijving herkent?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat kan met presentermedia, het is wel even zoeken op de site.