Mijn Windows Internet Explorer versie 11 werkt niet ('reageert niet' staat er telkens). Kan ik deze browser verwijderen en weer opnieuw downloaden?

Ik heb ook Google Chrome op mijn laptop, maar zou graag over beide browsers beschikken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3K
SimonV
10 jaar geleden
Opnieuw installeren zal niet helpen, denk ik.
Hier staan een heleboel oplossingen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/what-to-do-if-internet-explorer-stops-responding
SimonV
10 jaar geleden
Welke windowsversie heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Windows 7.
SimonV
10 jaar geleden
Volgens Microsoft zou deze oplossing moeten werken: 1.Klik op de knop Start en typ Programma's en onderdelen in het zoekvak.
2.Klik in de lijst met resultaten op Programma's en onderdelen en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven.
3.Klik onder Microsoft Windows met de rechtermuisknop op Internet Explorer en klik vervolgens op Verwijderen.
4.Klik in het dialoogvenster Een update verwijderen op Ja om de update te verwijderen.
5.Klik op Nu opnieuw opstarten om het verwijderen te voltooien en de vorige versie van de browser te herstellen. http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/install-ie#ie=ie-11-win-7 Ik hoop voor je dat de oplossing werkt.
SimonV
10 jaar geleden
In mijn ogen wel een heel kort antwoord, begrijpt iedereen bijvoorbeeld wat "Je gaat naar software" betekent? En je vergeet erbij te zeggen dat de pc opnieuw opgestart moet worden.
Daarnaast was je antwoord fout geweest als het om Windows 8 ging...

Het beste antwoord

Je moet hem opnieuw installeren (JA, HET KAN!!!)
1. Je gaat naar software en klikt op updates weergeven en verwijder internet explorer updates
2. Download explorer opnieuw.

And you are done !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou eerst even kunnen kijken of je het programma niet moet updaten, als dat niet het gevoel is kun je het misschien opnieuw downloaden.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in plaats van gevoel geval
U kunt Internet Explorer 11 niet verwijderen of opnieuw installeren, maar u kunt wel proberen de browser uit te schakelen en weer in te schakelen.

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm naar binnen en tik op Zoeken.
(of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik op Zoeken).

Typ Windows-onderdelen in het zoekvak, tik of klik op Instellingen en tik of klik vervolgens op Windows-onderdelen in- of uitschakelen.

Schakel in het dialoogvenster Windows-onderdelen het selectievakje Internet Explorer 11 uit en tik of klik op Ja in het dialoogvenster waarin u wordt gevraagd of u Internet Explorer 11 wilt uitschakelen.

Schakel Internet Explorer 11 weer in door het selectievakje Internet Explorer 11 in te schakelen en op OK te tikken of klikken.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Waarom kan je internet Explorer niet verwijderen en opnieuw installeren?
fremar
10 jaar geleden
Kijk eens onder programma's die verwijderd kunnen worden maar bij staat IE er niet tussen.
ronron1212
10 jaar geleden
Je kunt hem daarom niet verwijderen. Kijk in de map programma files en verwijder de map en weg is internet explorer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jullie hebben beide gelijk, Je kan IE idd uitschakelen via windows onderdelen. Maar uitschakelen is alleen de naam die daar in de gui aan wordt gegeven. IE wordt nl wel verwijdert.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat mij betreft heeft fremar gelijk. Ik heb ook diverse problemen met de computer gehad, over adblokkers e.d, maar ook de grote update van Windows en aldus IE 11 enz. Dus dat is onlangs, die van 19 oktober 2017. Opeens deed IE het niet meer, ik heb ook een extra pictogram IE voor beveiligingscamera's, deed het ook niet meer. Edge deed het nog wel. Ik heb in vele windows helpschermen gekeken, gegoogeld enz. Daar staat dat je hem beter uit en in kan schakelen, zoals fremar zegt. Er moet nog wel bij dat de computer dan 2x opnieuw op moet starten.
fremar
6 jaar geleden
https://www.techzine.nl/blogs/30909/microsoft-moet-internet-explorer-gewoon-verwijderen-uit-windows-10.html