Mijn Windows Internet Explorer versie 11 werkt niet ('reageert niet' staat er telkens). Kan ik deze browser verwijderen en weer opnieuw downloaden?

Ik heb ook Google Chrome op mijn laptop, maar zou graag over beide browsers beschikken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je moet hem opnieuw installeren (JA, HET KAN!!!) 1. Je gaat naar software en klikt op updates weergeven en verwijder internet explorer updates 2. Download explorer opnieuw. And you are done !

Bronnen:
microsoft.com

Je zou eerst even kunnen kijken of je het programma niet moet updaten, als dat niet het gevoel is kun je het misschien opnieuw downloaden. Succes

U kunt Internet Explorer 11 niet verwijderen of opnieuw installeren, maar u kunt wel proberen de browser uit te schakelen en weer in te schakelen. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm naar binnen en tik op Zoeken. (of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik op Zoeken). Typ Windows-onderdelen in het zoekvak, tik of klik op Instellingen en tik of klik vervolgens op Windows-onderdelen in- of uitschakelen. Schakel in het dialoogvenster Windows-onderdelen het selectievakje Internet Explorer 11 uit en tik of klik op Ja in het dialoogvenster waarin u wordt gevraagd of u Internet Explorer 11 wilt uitschakelen. Schakel Internet Explorer 11 weer in door het selectievakje Internet Explorer 11 in te schakelen en op OK te tikken of klikken.

Bronnen:
http://windows.microsoft.com/nl-be/interne...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100