Waarom geeft mozilla thunderbird geen melding?

Hallo, ik heb mozilla thunderbird gedownload als emailprogramma voor mijn zakelijke email. Echter krijg ik geen melding binnen(niet op de info maar ook niet op mijn eigen account) wanneer er een email binnenkomt terwijl de instellingen zeggen dat dit wel zou moeten gebeuren.
Iemand een idee wat ik kan veranderen of waar het aan kan liggen?

P.S. Ik heb windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Bij Extra -> Opties -> Algemeen staan als het goed is de volgende dingen aangevinkt.
Zie schermafbeelding.

Zo staat het althans bij mij en ik krijg altijd meldingen rechtsonder in mijn scherm, zodra er een mail binnenkomt. Ik werk met Windows 8.1.