wie weet met welk programma in windows ik mijn muziek lijst kan inventariseren en printen?

Ik bedoel een programma die ik op mijn bibliotheek van muziek los kan laten en dan een inventarisatie heb van alle muziekartiesten en nummers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het meest voor de hand liggende antwoord lijkt mij Windows Media Player. Als dit niet is wat je bedoelt moet je je vraag misschien wat verduidelijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zoek een pakket waar ik ook alles uit kan printen. Dus een overzicht met artiesten en de bijbehorende nr's

Antwoorden (1)

Jet programma Media Monkey heeft een export functie waarmee je naast allerlei statistieken ook een volledige lijst van je muziekcollectie kan exporteren naar onder andere Excel. Dit programma heeft daarnaast allerlei addons om functies toe te voegen en is één van de meest uitgebreide muziek programma's die er te vinden is. Er is zowel een freeware als een betaalde versie.
zie bron voor de download.