Hoe kan ik een langere tekst versturen via SMS?

Ik las dat er iemand omdat hij geld overmaakte en niet het betaalde toegestuurd kreeg, alle werken van Shakespeare per SMS toestuurde naar de GSM van de bedrieger. Ik had graag geweten of er een toepassing betast die bijvoorbeeld toelaat om een paar bladzijden tekst, verdeeld uiteraard over meerdere SMS stuurt naar een GSM?

10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Hoe hij dat gedaan heeft staat in de bericht van de bron:

"De man had een abonnement met onbeperkt sms’en en ontdekte dat hij tekst van internet kon kopiëren naar sms’jes. Hij kon in één keer een heel boek kopiëren en hoefde slechts één keer op verzenden te drukken. Zijn telefoon verstuurt de tekst vervolgens als losse sms’jes met maximaal 160 tekens per bericht."

Hij heeft dus een of andere app, of webpagina gevonden die een (lange) tekst in partjes van 160 tekens in zijn sms-buffer laad en vervolgens verstuurd. Let wel: via ZIJN telefoon en ZIJN abonnement.
Mocht je dit idee willen kopieren, zorg dan dat je zelf ook een onbeperkt SMS-abbo hebt !

Toegevoegd na 7 minuten:
Met deze app zou het moeten kunnen (niet zelf uitgetest !): http://mightytext.net/
Ozewiezewozewiezewallakristallix