ik ben opzoek naar een fotobewerkingsprogramma wie kan mij helpen?

ik gebruik nu jasc paint shop maar ik denk dat er inmiddels wel betere/ nieuwe zijn? betaald of gratis maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Voor Windows, Mac en Linux is er o.a. GIMP (gratis). Voor Mac is er o.a. Pixelmator.

Voor beide is er natuurlijk Adobe Photoshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik naast Photoshop het programma paint.net gratis en zeer veelzijdig

http://www.getpaint.net/

er zijn ook diverse add ons en uitbreidingen voor te verkrijgen allen geheel gratis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruikte ooit ook jasc, nu gebruik ik Corel Paint shop pro. Een verre opvolger dus, maar heel intuïtief te gebruiken. Ik heb ook de laatste versie van photoshop, maar vindt paint shop pro gemakkelijker te gebruiken en het kost een fractie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik GIMP al geruime tijd, het is een equivalent van Photoshop maar wel gratis.
Het voordeel is ook dat er online diverse goede cursussenzijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, GIMP is goed, uitgebreid en gratis.
Gebruik Pixlr. Staat online, dus niet installeren. Zelfs niet registreren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet er 2 1= picjoke 2= albeli.nl