Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb perongeluk iets verwijderd van ATI ofzo, en toen werd mijn scherm te groot, dan dat het er op pas wat moet ik doen?

Ik heb alles geporobeerd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk heb je de drivers verwijderd. Herinstalleer de drivers van je videokaart, want ATI is waarschijnlijk je videokaart. Op de website van de fabrikant staan de drivers van je videokaart. Na het installeren van de drivers, start je je computer opnieuw op. Daarna werkt alles als het goed is weer als vanouds.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://support.amd.com/en-us/download
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met deze tool kun je controleren welke videokaart je hebt: http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool.
probeer eens met systeemherstel
stel hem in naar een datum voor u dat per ongeluk heb verwijderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hou de ctrl knop ingedrukt en scroll met je muis om het kleiner of groter te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zal je videodrivers moeten herinstalleren, want dat is wat je hebt verwijderd.

Bij een laptop zal je je moeten wenden tot de website van de fabrikant daarvan. Ga naar support en drivers of iets dergelijks en geef het typenummer van je laptop in. Vervolgens in de lijst zoeken naar de videodriver, downloaden en installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar start/configuratiescherm,apparatenbeheer.
klik op beeldscherm adaptor en op tabblad drivers en bijwerken.
daar kun je het automatisch downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding