Hoe verwijder ik gegevens van me iPad zonder een app te verwijderen?

Ik wil mijn iPad mini verkopen via marktplaats, ik heb nu een bod van 350 ik had hem gekocht voor 330 dus daar ga ik zeker akkoord mee. Het gaat vooral om flappy bird, maar de credit card gegevens staan erop. Ik weet dat je alles kan verwijderen maar flappy bird moet er op blijven.

Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Verbind je iPad met iTunes welke wel op je pc zal staan. Zorg dat in iTunes helemaal niets staat. En dan bedoel ik ook helemaal niets! Laat die twee met elkaar synchroniseren en alles zal er af zijn. Ga daarna op je iPad naar instellingen en verwijder daar de rst van je persoonlijke gegevens en klaar ben. Dit bericht verstuurd vanaf mijn mini iPad. En wat doet die het goed;-) succes!