Hoe selecteer je meerdere pagina's in Word 2010?

Uit de help van Word:

"Liggende en staande afdrukstand gebruiken in hetzelfde document
1. Selecteer de pagina's of alinea's waarvoor u de afdrukstand Staand of Liggend wilt instellen.
2. Klik op het tabblad Paginalay-out in de groep Pagina-instelling op Marges.
"

Maar hoe selecteer je meerdere pagina's in Word?

Toegevoegd na 48 minuten:
Wat ik bedoel, is het maken van een willekeurige selectie van pagina’s. Bijv. pagina 3, 6 en 8.

Toegevoegd na 48 minuten:
Wat ik bedoel, is het maken van een willekeurige selectie van pagina’s. Bijv. pagina 3, 6 en 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
4.2K

Antwoorden (1)

Klik linksboven op de 1e pagina, houd shift toets ingedrukt en selecteer de laatste pagina rechtsonder.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik bedoel, is het maken van een willekeurige selectie van pagina's. Bijv. pagina 3, 6 en 8.
(En dan van die 3 pagina's de afdrukstand aanpassen.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Windows maak je meerdere willekeurige selecties door de CTRL-toets ingedrukt te houden, misschien werkt het ook in Word.....