Welk installatieprogramma ontbreekt om itunes te installeren ?

Het lukt me niet om iTunes (10.2.2 12) te updaten (11.1.4 62) Pakket: Windows

Vista Home Premium.
Dit bericht verschijnt: Er is een probleem met dit Windows Installatie pakket.

Een programma dat vereist is voor het voltooien van de installatie kan niet

worden gevonden. Het programma is er wel geweest want ik heb iTunes eerder

kunnen installeren. Waarschijnlijk is het per ongeluk verwijderd. Itunes

verwijderen, opnieuw downloaden en installeren helpt niet want er ontbreekt

een installatieprogramma. Welk programma ontbreekt en waar kan ik het

downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik heb even wat rond gekeken, maar jou precieze foutmelding kan ik niet vinden
maar de meeste oplossing voor foutmeldingen die op de jouwe lijken
Suggereren dat het beste wat je kunt doen is alles van Apple grondig te verwijderen
dus ook apple bonjour update service quicktime etc etc een register cleaner erover
rebooten en daarna alles weer opnieuw er op te zetten.
ik denk dat samen met itunes de rest ook mee komt (de apple updater etc)

hopelijk lukt dat je kan eventueel eerst nog de itunes muziekmap even een andere naam geven.
daarna itunes weer installeren de nieuwe itunes map verwijderen en de oude map weer dezelfde naam geven.
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor de reactie. Het is me gelukt het probleem op te lossen.
1. Het voornaamste probleem blijkt dat apple updater niet verwijderd wordt uit de programmalijst.
2. Verwijder alles van apple uit Program Files
3. Ga naar Configuratiescherm
4. Klik op apple updater
5. Klik op herstellen
6. Klik daarna op verwijderen
7. De updater werd snel verwijderd, de laatste versie van itunes is geïnstalleerd en werkt prima