In deze context betekent het dat je (exacte)positie wordt doorgeven op het moment dat je het opvraagt. Dus je werkelijke positie op het moment nu. Dit in tegenstelling tot het gegist bestek waarmee ongeveer wordt berekend aan de hand van logs en stroming en wind waar je op het moment nu ongeveer bevindt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Welke context zie jij nu, behalve dat de vraag in de categorie "Computers & Internet > Software" staat? Of zie je juist het ontbreken van informatie in een toelichting als een context?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja het staat in de verkeerde categorie... hoeft niets met software van doen te hebben...
Antoni
9 jaar geleden
Dan is er nog mínder context in plaats van méér, en begrijp ik nog minder goed wat je bedoelt met "In deze context..." aan het begin van je antwoord. Ik bedoel het niet negatief, maar blijkbaar is er geen context en daarom geef je als antwoord "dat je (exacte)positie wordt doorgeven op het moment dat je het opvraagt. Dus je werkelijke positie op het moment nu." Je andere voorbeeld over gegist bestek is dan een voorbeeld dat blijkbaar wel een context heeft i.t.t. de vraag.