Hoe kan ik een ppt filmpje converteren naar mp4, mov, avi of ander video bestand?

Toegevoegd na 48 seconden:
Zonder programma die van alles installeert wat ik niet wil hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zonder een ander programma te installeren gaat dit niet lukken omdat Windows deze mogelijkheid niet zelf in zich heeft. Er zijn allerlei gratis progjes te vinden als je even zoekt op ppt to mp4.
Wat betreft die rommel die mee geïnstalleerd wordt: zorg dat je de installatie wizard goed leest. Vaak staan er allerlei vakjes aangevinkt en als je even niet oplet wordt die troep mee geïnstalleerd. Als er de mogelijkheid is tot een custom instll, deze altijd gebruiken. vaak kan je dan nog wat extra vinkjes weghalen.
Gewoon een kwestie van een beetje opletten dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En zorgen dat je een goede virusscanner op jouw pc hebt staan, dit soort programma's die je moet installeren dragen vaak malware met zich mee!