Hoe kan ik Photoshop CC terug zetten op mijn macbook?

Ik had problemen met Adobe Photoshop CC. Het programma kon geen .PNG bestanden meer openen, dus besloot ik om hem van mijn macbook te verwijderen zodat ik hem weer overnieuw kon downloaden. Nu, als ik Adobe Creative Cloud Manager open, staat er dat hij up-to-date is, terwijl ik hem verwijderd heb. Weet iemand hoe ik hem terug op mijn laptop kan krijgen?

Bvd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer eventueel ook de CC app te verwijderen ( dit is alleen aan te raden als je alleen Photoshop had geïnstalleerd op de mac)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aangezien ik Illustrator, InDesign, Flash etc. nodig heb voor mn opleiding staan deze programma's ook op mijn macbook. Ik durf dus niet de creative cloud app te verwijderen omdat ik bang ben dat ik dan geen enkel programma meer kan downloaden.