Mijn Microsoft Office 2010 verdwijnt na het heropstarten van mijn pc. Wat kan ik hier aan doen?

Hallo

Ik heb Micrososft office 2010 op een USB-stick staan en als ik die instaleer op mijn windows xp, dan werkt het programma perfect. Maar als ik de computer uitschakel of gewoon heropstart, dan is Micrososft office 2010 van de computer verdwenen. Ik heb al meerdere malen heropnieuw geprobeert maar het is altijd verdwenen, ook heb ik geprobeert om het systeem herstel uitteschakelen, maar die is tekens weer ingeschakeld als ik de computer weer inschakel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

waarschijnlijk installeer je hem in de verkeerde map, je moet em installeren op de :C schijf van je computer (of andere naam, maar meestal heet het de C schijf). wss installeer jij hem steeds op de usb zelf waardoor het mis gaat.