Op welke manier kan ik het beste Photoshop CS6 leren?

Ik wil graag stap voor stap leren om Photoshop CS6 te gebruiken. Zelf denk ik dat ik dit het beste kan doen aan de hand van een boek. Maar welk boek? Wat ik graag zou willen is een boek dat begint bij het begin aan de hand van voorbeelden/opdrachten die je dan zelf moet uitvoeren.
Ook sta ik natuurlijk open voor andere mogelijkheden.
Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen?

Toegevoegd na 3 uur:
Voor alle duidelijkheid: Het liefst in de nederlandse taal

Toegevoegd na 3 uur:
Oh ja, het mag eventueel ook iets kosten, maar dan moet het natuurlijk wel echt heel goed zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat het beste is weet ik niet.
Maar ik kwam laatst dit artikel tegen, leren in je luie stoel... http://www.photofacts.nl/fotografie/rubriek/video_tutorials/leren_in_je_luie_stoel_met_de_photoshoppers.asp?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Photofacts+%28Photofacts%29
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies iets voor mij... lekker lui... Bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PS6 is toch een Engelstalig programma? Zijn er dan geen termen die verkeerd kunnen worden begrepen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb momenteel de engelse versie, maar heb een nederlandse versie besteld, die ik morgen zou moeten ontvangen. Als jij gelijk hebt, dan ben ik dus in de maling genomen. Laat het je morgen wel weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Hapap123: Ik heb nu dus wel degelijk CS6 in de nederlandse taal

Antwoorden (3)

Begin bij de basis tutorials!
http://www.photoshopessentials.com/basics/
http://www.1stwebdesigner.com/design/40-tutorials-to-master-new-features-of-photoshop-cs6/

En zo zijn er vast vele site's te vinden
Google : basic tutorials cs6 en je komt heel ver

Eenmal de basis onder de knie beginnen met andere turorials (google cs6 photoshop tutorials en al doende leer je)

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In principe mooie links, waar ik zeker een kijkje ga nemen. Toch heb ik liever iets in het nederlands...
+1
Bij lynda.com kun je hele goeie tutorials vinden over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooie link... +1 Maar ik was meer op zoek naar iets in het nederlands...
Hi almighty,

Zelf heb ik leren photoshoppen door YouTube filmpjes te bekijken.