Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik whatsapp na deinstallatie ipad en installeren op telefoon?

Ik heb een ipad met alleen wifi. Daarop had ik Whatsapp gezet met account van mobiele nummer, maar toen synchroniseerde itunes niet meer. Dus herstelt en reservekopie teruggezet. Nu is Whatsapp daar dus af.
Ik denk er nu aan om toch maar een telefoon te kopen waar internet/whatsapp op kan. Maar kan ik dan als account weer mijn mobiele nummer gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
527

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij een telefoon hebt met Android of iOS, en je heb toegang tot internet (kan ook gewoon via wifi) dan kun je whatsapp gebruiken.
Je hebt waarschijnlijk niet de gesprekken die je op je iPad had, maar je kunt het wel gewoon gebruiken.

Zo doe ik het zelf ook, goedkope Adroid telefoon, alleen internet via wifi, werkt prima. Ik heb thuis, in de trein en op het werk wifi, en mensen weten dat ik niet altijd online ben via whatsapp, en dat belangrijke zaken beter via sms of bellen kunnen.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja je kan Whatsapp gebruiken op de nieuwe telefoon mits het een smartphone is. Niet alleen Android en IOS, maar nog een hele reeks andere besturingssystemen. Zodra je er apps op kunt installeren, kan er ook Whatsapp op tegenwoordig!
Het meest gebruikte en meest vertrouwde zijn toch wel Android en Windows, maar als je een simkaart heb in je telefoon met het nummer dat je gebruikte op je Ipad, zal Whatsapp automatisch dat account weer heropenen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding