Zijn er ook winkels/zaakjes waar je je telefoon kan laten rooten?

Ik wil me telefoon rooten alleen heb er de tijd en kennis niet voor om het zelf te doen enz. Zijn er ook gewoon winkels/zaakjes die dat voor je kunnen doen ofzo? (Zo ja, het liefst in de buurt van Tilburg)

(Samsung Galaxy S Advance -
Android)

Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.7K
Cryofiel
10 jaar geleden
Op de markt in Utrecht staan altijd een heleboel van die standjes waar je dit kunt laten doen. Ook elders in Utrecht vind je meerdere van die kleine telefoonzaakjes waar ze reparaties uitvoeren. Daar wordt ook geroot.

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan zeker. Er zitten op de kamp in amersfoort een aantal van die zaakjes voor telefoons die dat wel kunne. Rond om tilburg denk ik niet. Als je er trouwens geen verstand bmban hebt moet je er ook niet aan later rooten. Is de garantie over als het misgaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de vaak kleine telefoonzaakjes kun je dit laten doen. (Naar mijn ervaring zijn het meestal de winkeltjes met een Arabische eigenaar die dit doen.)