Hoe kan ik een gemaakt excelbestand delen in Google docs zodat ik deze daar ook nog kan bewerken?

Ik heb een bepaald excelbestand met allerlei formules, maar die wil ik graag delen met mijn collega's in Google Docs zodat zij daar ook in kunnen werken, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.8K

Het beste antwoord

Met een Excel bestand kan dit niet. Alleen met Google haar eigen bestandstypes kan dit. (Bron 1)

Je kunt proberen deze te converteren naar een Google spreadsheet. (Bron 2) Op deze manier kun je er samen aan werken. Het is alleen de vraag hoe de formules worden geconverteerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan wel steeds een nieuwe revisie uploaden, selecteer het bestand, klik op meer, revisies beheren en nieuwe revisie uploaden. Je kan de oude revisie ook altijd nog terug halen.