Situatie: als ik iets in een lijst wil aanklikken, dan gaat het automatisch terug naar het eerste topic in de lijst. Hoe dit verhelpen?

Ik wil bijvoorbeeld met google chrome rechtsboven mijn internetopties openen. Ik klik erop en één seconde later verdwijnt het alweer. Toen ik de snelheid van mijn muisaanwijzer wou veranderen sleepte ik dat naar het het snelst mogelijk en vanzelf ging het terug naar het traagste. Het irriteert me enorm en nu doe ik er zo'n halve minuut over om van de ene kant naar de andere te gaan op mijn pc scherm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

misschien leun je per ongeluk op de touchpad van je laptop, of druk je mss de scrollbutton op je muis in, zonder dat je het door heb.