Na het scannen met AVG wilt Black Ops 2 spel niet meer opstarten hoe kan dat ?

Er staat ook een schild bij black ops 2 pictogram.

Na het scannen kan hij dit en dat niet meer vinden...

Heb hem al 3x opnieuw geinstalleerd maar moet dan elke keer opnieuw met missie's en daar heb ik geen zin meer in.

Toegevoegd na 4 minuten:
Na dubbel klikken of via administrator gebeurt er niks

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
SimonV
10 jaar geleden
Betreft het een legale versie, Copyright? Virusscanners zien cracks vaak aan voor een virus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Kans is groot dat AVG een deel weg heeft gehaald ?
SimonV
10 jaar geleden
Ja. AVG staat bekend om z'n "false detections". Hij ziet een virus dat er niet is en verwijdert (een deel van) het programma.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het normaal dat hij meer dan 80 duizend heur virussen ziet ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry bedoelde ''Ramnit.a virus''

Het beste antwoord

Ik heb dat probleem ook gehad maar heb toen i.p.v. bo2 gedeinstalleerd de AVG gedeinstalleerd toen deed de game het weer