Als ik een foto wil verkleinen naar 3 bij 5 cm, welk programma kan dit dan in een keer doen, dus het liefst gewoon maat opgeven en klaar is Kees!

Foto verkleinen in cm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
15.6K

Het beste antwoord

Kan gewoon met paint
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat gaat heel erg goed met het programma Enterimage.

Met een druk op de knop en een paar seconden wachten zijn al je fotos die je geselecteerd hebt hetzelfde formaat.

Het is gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dit met microsoft picture manager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel makkelijk met Irfanview
http://www.filehippo.com/download_irfanview/

*Open de foto in irfanview
--> Image -->resize/resample -->set picture size in cm (staat eronder) en geef de afmeting in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik ik ook. prima programma en gratis.
ACDSee Photo Manager is een fijn programma helaas niet gratis je kan veel meer dan alle verkleinen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook met photoshop, hierbij behoud je ook de resolutie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer dit. http://imageresizer.codeplex.com/ en je kunt voortaan rechts op elke afbeelding klikken en het gewenste formaat geven aan de afbeelding.

Dit programma is er speciaal voor en is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GIMP image editor. Dit is oorspronkelijk software ontwikkelt voor linux platformen maar is evengoed compatibel met een windows OS of MAC OS. Bovendien volledig gratis!
U kan dit beschouwen als de tegenhanger van photoshop.
In GIMP bovenaan de tab afbeelding kiezen, daarna afbeelding schalen en dan eventueel van beeldpunten verzetten naar mm of cm.