hoe kan het dat ik mijn pagina's tot op deze lettergroote kan bekijken (zie foto )?

wie kan me even verder helpen? ik doe niks aan instellingne en hij doet dit vanzelf en na tijdje ist weer goed ? ik kan ook nergens een knopje opp me pc vinden zoals je rechts beneden vaak zag bij wat oudere pc's met beeld 50 procnet of 100 procent qua grootte wie helpt me ?

Picture for question
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke foto?
molenaar
11 jaar geleden
Als het goed is moet ie te zien zijn nu

Het beste antwoord

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar de lettergrootte kun je veranderen door bovenin je browser te klikken op Beeld > Zoomen (of: In- en uitzoomen).
Pieter2011
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
ik vond allebij de antwoorden goed , Maar helaas kan je maar 1 antwoord goed rekenen, dank en de andere ook bedankt.

Andere antwoorden (1)

ik zie geen foto hoor, maar je kan de letters vergroten en of verkleinen door de Ctrl toets in gedrukt te houden terwijl je aan je muiswieltje draait.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
dankjewel intussen foto geplaatst maar het gaat hier om een laptop Zonder muis Ik gebruik de laptop muis (waar je over moet wrijven om je pijltje voort te zetten )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kan het ook mee, Ctrl ingedrukt houden en dan uiterst rechts op de pad schuiven.