ik heb een webcam op mijn laptop en wil daar graag dingen mee op nemen(filmpjes dus) hoe kan dat

ik ben opzoek naar een software waarmee ik filmpjes vanmijzelf kan maken via de webcam

Toegevoegd na 1 minuut:
het moet wel een software zijn om te downloaden en de microfoon die ik heb moet het er ook bij doen

Toegevoegd na 13 minuten:
er zit al een software op maar die is heel sloom en daar kun je je filmpjes niet mee terug kijken(wel na een uur wachten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

als het niet lukt je je software van je canm kan je altijd nog windows media encoder bij microsoft dl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is zit er al software op je pc voor je webcam probeer met de zoekfunctie te zoeken tik in webcam en dan zal je waarschijnlijk al wat vinden ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super Webcam Recorder