Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

outlook2010 hoe kan ik oud archive bestand (.pst) weer benaderen?

ineens was ik, een tijd geleden, mijn archive-bestand kwijt. inmiddels worden nieuwere bestanden in ander archivebestand gemaakt. ik ontdekte dat het oude archivebestand nog op de pc aanwezig is. hoe kan ik dat toch weer gaan benaderen (lukt niet via archiefbestandenoptie) en - nog beter - hoe kan ik dat oude en nieuwe archive-bestand aan elkaar knopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt in Outlook meerdere archiefbestanden tegelijk openen. Het meest eenvoudige is om het oude bestand te openen (Via 'Bestand', 'Openen', 'Outlook gegevensbestand openen'). Daarna kun je de inhoud van het oude archiefbestand verplaatsen naar het huidige.

Een alternatief is om het oude bestand te importeren. Via 'Bestand', 'Openen', 'Importeren/Exporteren'. In de wizard kies je voor 'Gegevens uit een ander bestand importeren' en vervolgens voor 'Outlook gegevensbestand'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding