Laptop upgraden van windows 7 naar windows 8 mogelijk?

Ik heb bij Wehkamp een laptop gekocht met daarop windows 7. Nu stond er bij dat je deze kunt upgraden naar windows 8, maar windows 7 is wel voorgeinstalleerd. Is het dan ook mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja, Windows 8 is NU nog niet uit dus om mensen er toch van te overtuigen een pc/laptop te kopen bieden ze voor 15 euro een upgrade mogelijkheid aan. Dat kan dus pas nadat win8 uit is en tot die kan je met win7 werken. De grote vraag is of je wel echt over wil gaan stappen op win8. Ik heb hier de testversie draaien en het is naar mijn mening en die van velen een OS dat hinkt op twee gedachten: Desktop OS en Touchscreen OS en faalt bij beide dingen. Zeker als je geen touchscreen laptop koopt of tablet/laptop in een zie ik geen toegevoegde waarde van windows 8.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

De upgrade optie inbegrepen in de windows 7 systeem houd in dat je inderdaad een betere versie rechtstreeks kan installeren zonder verlies van wat dan ook.

Maar die upgrade optie is wel misleidend, je moet namelijk wel betalen voor die upgrade.

Gr Gaelwyn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het 'mogelijk' houdt kennelijk in dat het technisch geen problemen geeft om windows 8 te installeren. Als er geen voucher is bijgeleverd zijn er mogelijk wel kosten aan de upgrade verbonden.

Controleer wel even of je printer, scanner en andere apparatuur ook ondersteund worden door windows 8 en maak een backup van je belangrijke gegevens voor de upgrade!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist de voucher die bijgeleverd wordt heeft ook nog kosten (15 euro administratie). Wel goedkoper dan zelf een upgrade kopen iig.