Waar vind ik een gratis bestandje voor turning pages geschikt voor powerpoint?

Ik wil van mij PowerPoint ( slideshow) zo graag dit keer eens een boek maken met turning pages. Weet iemand waar ik een gratis bestandje ( animatie ) kan vinden die geschikt is voor PowerPoint. En hoe of ik deze dan kan importeren in PowerPoint.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je kunt dit effect zelf maken door in ieder geval in de achtergrond een boek of ringband te zetten en de animatie op de hoeken te zetten.

Er zijn ook templates voor, zoals in de bron die je kunt downloaden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Er zijn ook tools die je ppt omzetten in een flipbook, maar de meeste die ik ken zijn niet gratis. Bijgaand een link ppt to flash converter. Ken ik niet en ik weet niet of je er reclame rommel bij krijgt.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik vond ook nog http://fliphtml5.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt ! Ik heb de link gebruikt !