hoe kan ik letters spiegelen in word?

ik heb word starter 2010. bij vorige versies stond links onderin iets over spiegelen, maar bij deze versie kan ik het niet vinden. wel afbeeldingen spiegelen, maar geen tekst.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Aangezien nog niemand de moeite nam een antwoord te formuleren, zal ik maar even mijn antwoord dat ik als reactie gaf in het antwoordveld plaatsen:
Je voegt een Tekstvak in en typt daarin de letters die je wilt spiegelen. Daarna knip je het Tekstvak, en Plakt het dan Speciaal - als Afbeelding. Vervolgens kan je de Afbeelding spiegelen.
Amadea