hoe kan ik "geluid opnemen" vinden bij lonovo met Window 8?

10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig, als het nodig is verzuimen mensen merk en type op te geven, als het niet nodig is geven ze het soms weer wel. Windows 8 is hetzelfde op elke PC van elk merk. Overigens is het Lenovo.
liveisgreat
10 jaar geleden
Inderdaad Mr Tomaat :-)

Het beste antwoord

Zoals bij bijna alles in Windows8 is de charmsbalk hier de sleutel.
Veeg aan de rechterkant van je scherm naar binnen en klik op zoeken (bovenste icoontje). Als je hier geluid intikt staat de geluidsrecorder direct bovenaan. Even aanklikken en je opnames kunnen beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor mensen die niet zo gecharmeerd zijn van die muisbewegingen. met 8.1: rechtermuisklik op het winlogo>zoeken
of
8/8.1: windowsknop+x>zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En een plus
liveisgreat
10 jaar geleden
Super, goed uitgelegd, ik heb het meteen gevonden.
Het is wat wennen met die Windows 8 maar kijk ik weet weer iets meer....