waarom werkt rollercoaster 3 niet op windows 7?

ik probeerde RCT 3 nog eens op te starten, en dan stop ik de cd erin en krijg je zo’n menu (nog niet in het spel zelf) en dan klik ik op spelen en er gebeurt een hele tijd niks, daarna komt er een melding : unable authenticate original disc within limit. Ik heb de echte cd en vind het raar, ik heb ook windows 7, zou het daardoor komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
10 jaar geleden
Bij mijn vriend werkt het wel

Het beste antwoord

kan het zijn dat u het spel als Administrator moet uitvoeren.

Dit doet u door in te stellen dat RCT3.exe als Administrator gestart moet worden.
U navigeert naar : C:\Program Files\Atari\RollerCoaster Tycoon 3

In deze map zoekt u de toepassing/ applicatie RCT3.exe-> Deze moet u met de Rechtermuisknop aanklikken en uitvoeren als Administrator.

Als het uitvoeren als administrator wel werkt, kunt u deze instelling permanent maken door RCT3.exe met de rechtermuisknop aan te klikken en te kiezen voor eigenschappen.
U gaat dan naar het tabblad "Compatibiliteit" en zet een vinkje voor "Dit programma als administrator uitvoeren", en dan alle vensters sluiten met OK en het spel starten.

Het onderstaande heeft niets met Microsoft te maken en wordt dan ook niet door Microsoft ondersteunt. Echter heb ik wat meer onderzoek voor u gedaan en het volgende gevonden:

Er is een update mogelijkheid om uw retail versie te updaten naar de versie 3. Het updaten van de software kan veel voorkomende problemen oplossen en verbeterde ondersteuning geven voor de nieuwere hardware en besturingssystemen.
Downloadlink: ftp://ftp.atari.com/patches/rct3/RCT...PDATE3_USA.EXE

Meer informatie kunt u vinden op de Officiele support site voor Atari games:

http://www.atari.com/support/atari
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
ik voerde het sowieso al uit via administrator, maar bedankt.
die update sprak me wel aan, jammer dat de link niet werkt, zou je de goeie link willen sturen alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo. Als ik op de ftp///ftp.......... ga dan krijg ik een download venster. Kopieer en plakken boven in je internet balk. ftp://ftp.atari.com/patches/rct3/RCT…PDATE3_USA.EXE
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens deze url, als je scrolt zie je een regel in het rood, klik daarop en je krijgt een ''download venster'' http://support.atari.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/32/0/rollercoaster-tycoon-3-retail-to-update-3-patch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb op uitvoeren geklikt alles werkte tot dat het downloaden klaar is er staat dan " Kan RCT3 (USA) Retail niet vinden "
kan je me misschien nog helpen?
alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verder kon ik geen andere patch vinden. Waarschijnlijk komt het omdat het een oud spelletje is en niet voor windows 7 bestemd is Sorry.