Kan je Microsoft Word zonder licentie blijven gebruiken?

Ik heb een proefabonnement van 1 maand op Microsoft Office bij mijn nieuwe laptop gehad. Dit abonnement is sinds deze week verlopen. Alleen kan ik nog steeds Word enzo gebruiken. Er staat wel boven in "Product zonder licentie". Ik kan gewoon tekst verwerken en bestanden opslaan. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
10.1K

Antwoorden (1)

Er zijn twee soorten proef periodes. Je hebt de variant met 30 dagen en de variant met 60 dagen. Wellicht is de laatste degene die u heeft. Daarnaast is er ook nog de zogenoemde ''respijtperiode''. Dan heb je minder functionaliteiten.
Als je deze periode doorlopen hebt kun je office alleen nog maar als reader gebruiken.

En andere verklaring kan zijn dat u niet gelijk gebruik heeft gemaakt van de trail. De 30 of 60 dagen gaan pas in als u de software gebruikt. Kortom als je een nieuwe pc koopt en de eerste week de pc alleen gebruikt om te kunnen internetten gaat de proefperiode nog niet lopen.

GrtZ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Alleen weet ik zeker dat het 30 dagen is, er stond zondag ook dat mijn abonnement was verlopen en ik een betaalde versie moest aanschaffen. Alleen dit heb ik genegeerd en alles werkt nog... Het enige dat anders is dat er boven in staat 'Product zonder licentie". Maar ik kan gewoon opslaan en alles gebruiken.