Bestaat er een software om leveranciers per klant weer te geven ten behoeve van facilitaire dienstverlening?

Als facilitaire dienstverlening werken wij met een Excel lijst per klant waarin de leveranciers per categorie staan weergegeven. Hierin vinden wij per klant en categorie/storing welke leverancier benaderd kan worden. In ons FMIS is dit niet ingebouwd. Bestaat er een software om dit makkelijk in te richten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe groot de firma is, maar het meest eenvoudige is een Microsoft Access database. De leveranciers en klanten voer je in twee tabellen in en bij de leveranciers neem je de klantidentificatie (een uniek kenmerk) op. Met die klantidentificatie leg je een link naar de klantentabel.

Overigens zou FMIS dit moeten ondersteunen, ik zou eens met de leverancier praten of dit binnen het pakket op te lossen is. Want Excel en Access zijn handig, maar je moet wel alles dubbel invoeren met alle risico's op fouten van dien.

Je werkt niet toevallig bij het bedrijf dat 'van harte gefaciliteerd' als slogan heeft?
paulus811